Asiakas Summit 2004 Finlandiatalolla
Tilastokeskus on mukana Asiakas Summit 2002 -tapahtumassa 28.-29.9.2004. Asiakas Summit on vuosittainen markkinointi- ja myyntijohdon kutsuvierastapahtuma, joka keskittyy markkinoinnin ajankohtaisaiheisiin ja tarjoaa kattavan kokonaisuuden alan kehitysnäkymistä. Tapahtuma koostuu tasokkaista Special Speaker -esityksistä sekä yhteistyökumppanien asiantuntijaesityksistä ja kontaktialueesta. Tapahtumassa on kahden päivän aikana noin 100 esitystä mm. asiakkuudenhallinnan sekä monikanavamarkkinoinnin ajankohtaisista aiheista.
Pääteemat
- Markkinointi- ja myyntiprosessien strateginen kehittäminen
- Asiakkuuksien johtaminen ja asiakassuhteen vahvistaminen
- Strategisen & yhtenäisen markkinointiviestinnän suunnittelu
- Markkinointitoimenpiteiden ulkoistaminen
- BtoB markkinoinnin erityispiirteet ja asiakkuuksien johtaminen
- Oman organisaation sisäinen markkinointi & asiakaslähtöisyys
Tapahtuma tarjoaa kävijöille kattavan katsauksen markkinoinnin ajankohtaisteemoihin sekä mahdollisuuden tutustua alan merkittävimpien palvelu- ja tuotetarjoajien ratkaisuihin. Tilastokeskus on mukana tapahtumassa esittelemässä Business Intelligence -tiedon lähteita. Mukana ovat muun muassa väestön, talouden ja ympäristön muutokset. Aikasarjat, suhdannetiedot, yritysrekisteri, väestö- ja paikkatiedot sekä myös erityisselvitykset ja tilastolliset asiantuntija- ja tietopalvelut.
Näistä molemmista voit kuulla tarkemmin myös tietoiskuissamme:
Tiistaina 28.09. klo 10:55 - 11:25
Profiloinnin avulla tavoitat oikeat
asiakkaat
Analyyttisen CRM:n soveltaminen b-to-b -myynnissä ja
-markkinoinnissa. Omat asiakkaat vs. kaikki Suomen yritykset -
asiakasanalyysit CRM -järjestelmän ominaisuutena.
Timo Erkinheimo kehitysjohtaja C3i Solutions Finland Oy
Keskiviikkona 29.09. klo 12:50 - 13:10
Toimintaympäristön ja asiakaskunnan rakenteen ja muutoksen
analysointi
Alueittaisen analyysin työvälineitä
Jarmo Partanen, Tilastokeskus
Lisätietoja tapahtumasta osoitteessa http://kontakti.net
Päivitetty 16.9.2004