Toimialaluokitus 2008
73200
Markkina- ja mielipidetutkimukset
[1]
Sisältää
- markkinapotentiaalin selvittäminen, tuotteiden ja palvelujen vastaanottamisen ja hyväksymisen sekä niihin liittyvien mielikuvien tutkiminen, kuluttajien ostotottumusten tutkiminen myynnin edistämiseksi ja uusien tuotteiden ja palvelujen kehittämiseksi sekä tulosten tilastollinen analysointi
- yleisen mielipiteen selvittäminen poliittisia, taloudellisia ja yhteiskunnallisia asioita koskevissa kysymyksissä sekä näiden tilastollinen analysointi [1]
Sisältää myös
[1]
Tähän ei kuulu
[1]
Hakusana
- asiakastyytyväisyystutkimusten tekeminen
- gallup-kyselyt
- haastattelututkimusten tekeminen
- haastattelututkimusten tilastollinen analysointi
- kuluttajien ostotottumusten tutkiminen myynnin edistämiseksi
- kuluttajien ostotottumusten tutkiminen palvelujen kehittämiseksi
- kuluttajien ostotottumusten tutkiminen uusien tuotteiden kehitt.
- kyselytutkimusten tekeminen
- kyselytutkimusten tilastollinen analysointi
- markkinatutkimus
- markkinatutkimusten tekeminen
- mielipideselvitykset
- mielipidetutkimukset
- mielipidetutkimusten tilastollinen analysointi
- ovensuukyselyiden tekeminen
- poliittisen mielipiteen tutkiminen
- survey-tutkimus
- tutkimus (markkina-)
- tutkimus (mielipide-)
- yleisen mielipiteen selvittäminen
- äänestyskäyttäytymisen tutkiminen
...