Toimialaluokitus 2008

82200 Puhelinpalvelukeskusten toiminta

[1]

Sisältää


- puheluja vastaanottavat palvelukeskukset (inbound call centres): asiakkaiden puheluihin vastaaminen tilausten vastaanottamiseksi, tietojen antamiseksi tuotteista, asiakkaiden valitusten vastaanottamiseksi ja edelleen käsittelemiseksi
- lähtevien puheluiden palvelukeskukset (outbound call centres): tavaroiden tai palveluiden myymiseksi tai markkinoimiseksi asiakkaille
- puheluiden välittäminen erillisenä toimintona (ulkoistetut puhelinkeskukset)
- tiedonkeruu markkinatutkimuksiin, mielipidekyselyihin ja vastaaviin tutkimuksen tekijän toimeksiannosta [1]

Sisältää myös

[1]

Tähän ei kuulu


- mainostoimistojen tekemä suoramarkkinointi (73112)
- markkinatutkimusten ja mielipideselvitysten tekeminen (73200) [1]

Hakusana

  • asiakkaiden valitusten vastaanottaminen puhelinpalvelukeskuksissa
  • help desk (sopimus- tai palkkioperusteella)
  • inbound call centres
  • lehtitilausten hankinta puhelinpalvelukeskuksissa
  • lähtevien puheluiden palvelukeskukset
  • markkinatutkimus ilman tietojen analysointia
  • markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
  • outbound call centres
  • palveluiden markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
  • puhelinkeskus (ulkoistettu)
  • puhelinmyynti
  • puhelinpalvelukeskusten toiminta
  • puheluiden välittäminen erillisenä toimintona
  • puheluja vastaanottavat palvelukeskukset
  • suoramarkkinointi (puhelinpalvelukeskus)
  • tavaroiden markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
  • telemarkkinointi
  • tiedonkeruu markkinatutkimuksiin (ilman tietojen analysointia)
  • tiedonkeruu mielipidekyselyihin (ilman tietojen analysointia)
  • tietojen antaminen tuotteista puhelinpalvelukeskuksissa
  • tilausten hankinta (lehtien, kirjojen) puhelinpalvelukeskuksissa
  • tilausten vastaanotto puhelinpalvelukeskuksissa
  • ulkoistetut puhelinkeskukset
  • valitusten käsittely puhelinpalvelukeskuksissa
  • call center

...